uvádí

Trendy v obsahu animované tvorby aneb o jaký typ obsahu existuje ze strany distributorů zájem?

 

V našem stále více propojeném světě nová média a jejich využití změnily způsoby, jak se děti  diváci obecně zapojují do vysílaných programů. Jaké formáty a žánry jsou oblíbené u různých cílových skupin?

Jaké jsou současné modely spolupráce producentů a distributorů ve fázích vývoje, produkce a distribuce s ohledem na rizika a financování.

 

Partnerství (koprodukce) mezi producenty a distributory, kteří znají své publikum, představuje v době postupného snižování prostředků z veřejných zdrojů (fondy, národní TV) základ výroby úspěšného filmu. Produkce animovaných formátů s přímou účastí distributorů již v rané fázi vývoje a následné výrobě může výrazně snižovat riziko producentů.

TV a digitál: jemnější a tenčí hranice

 

Čísla a trendy konzumace televize vs. internetu, zejména vliv platformy YouTube a SVoD, směřují ke stále aktivnější interakci diváků s obsahem dostupným na multi-platformách (360°). Jak se v tomto multiplatformním světě formuje budoucnost televize a jak na tyto změny a příležitosti mají reagovat tvůrci animovaných projektů?

Co musí mít evropský celovečerní film, aby uspěl na zahraničních trzích?

 

Jednotlivé lokální trhy zemí EU nejsou většinou schopny vygenerovat příjmy na pokrytí značných nákladů na vývoj a výrobu animovaných filmů a seriálů. Je potřeba, aby se filmy dostali k divákům na zahraniční trhy. Kde začíná cesta ke globálnímu divákovi a s čím vším se na ní musí koproducenti a distributoři vypořádat, aby se jejich investice vyplatila?

Lionel Marty

prezident

APC Kids

Tom Van Waveren

CEO a režisér

Cake Entertainment

Eleanor Coleman

Animation & Transmedia

Indie Sales

Anna Vášová

Christophe Erbes

poplatek zahrnuje vstup na seminář, oběd
a kávu o přestávkách

profesionálové

(producenti, umělci, televizní odborníci, distributoři)

 

1000 CZK (40 EUR) vč. DPH

studenti

 

300 CZK (12 EUR) vč. DPH

Termín registrace: 
do 15. ledna 2018